Julbordet 19/12. | Sverigedemokraterna Huddinge

Julbordet 19/12.

På lördagskvällen 19/12 höll vi i SD Huddinge julbord för våra medlemmar. Vi var cirka 60 personer som lät oss väl smakas av god mat och dryck.

_DSC9209
2015 har varit ett ganska omvälvande år, och vi har haft en stark tillströmning av nya medlemmar, Våra traditionella medlemsmöten till trots, så är gemensam middag med tillhörande glögg-mingel under festliga och fria former ett utmärkt tillfälle att lära känna de nya medlemmarna lite mer på djupet och att de nya får samma möjlighet gentemot oss som varit med ett tag. SD Huddinge blir allt större och starkare, och tillsammans ska vi kämpa för en bättre framtid.

Vi höll under kvällen ett lotteri, där vackra bilder med motiv från Huddinge förr i tiden var pris för de lyckliga vinnarna.
Vi passade också på att uppmärksamma vår hjälte Lars Johansson, som under årens lopp själv har delat ut över 100 000 flygblad med sverigedemokratisk samhällsinformation enbart i Huddinge.
Det förtjänar djupaste respekt, och även en plakett.

Ordförande Arnold tackar Lasse.

Mats Arkhem